



1 799,00 zł
Cena regularna:
1 999,00 zł

3 212,00 zł
Cena regularna:
3 649,00 zł

3 280,00 zł
Cena regularna:
4 099,00 zł

3 399,00 zł
Cena regularna:
3 999,00 zł

2 749,00 zł
Cena regularna:
3 249,00 zł

959,00 zł
Cena regularna:
1 150,00 zł

1 699,00 zł
Cena regularna:
1 999,00 zł

1 080,00 zł
Cena regularna:
1 200,00 zł

2 399,00 zł
Cena regularna:
3 199,00 zł

599,00 zł
Cena regularna:
699,00 zł

599,00 zł
Cena regularna:
749,00 zł

3 200,00 zł
Cena regularna:
3 400,00 zł

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FPHU Janusz
Pańska 57
00-830 Warszawa
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
FPHU Janusz
Pańska 57
00-830 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje
