Narty Völkl Racetiger SC Carbon + VMotion 10GW
Cena regularna:
3 700,00 zł
towar niedostępny
Opis
Narty / Racing
RACETIGER SC CARBON UVO3D
carbonowy slalomowy gigant zaawansowanej technologii
Specyfikacje
TYP
Wyjątkowo lekka carbonowa wersja Racetiger SC z tip rockerem została stworzona do super szybkich i zwinnych zakrętów z pełną mocą i enegią. Ta fantastyczna kombinacja jest możliwa dzięki integracji 3D.Glass Carbon Band oraz dopasowaną geometrią dziobu i piętki, zwieńczone UVO 3D. UVO powoduje znaczne tłumienie drgań narty. Konstrukcja 3D.Glass zawiera warstwy z włókna szklanego biegnące trójwymiarowo nad nartą zamiast zwykłych pasów poziomych. Pozwala to na większy pop i ostrą zmianę krawędzi jednocześnie zachowując przyczepność. Wiązanie vMotion3 z GripWalk zapewnia przeniesienie całej mocy z buta na nartę.
POWERED BY CARBON
Zastosowanie włókna węglowego tworzy kombinację niskiej wagi, dużej trwałości i sportowej jazdy.
FULL SIDEWALL / MINI CAP
Kompletna konstrukcja ścianek bocznych z nachodzącym laminatem z myślą o bezkompromisowej trwałości.
TAILORED CARBON TIPS
Nowe karbonowe dzioby idealnie dostosowane do potrzeb użytkowników – czyli właśnie Tailored Carbon Tips – powstają podczas innowacyjnego procesu produkcyjnego, w ramach którego pojedyncze włókna węglowe umieszczane są na materiale nośnym. Zastosowanie włókien o konkretnej grubości oraz ich rozmieszczenie z dokładnością co do milimetra pozwala idealnie dostosować sztywność, skręt, a tym samym właściwości nart. Włókna sprawiają, że siły dynamiczne zostają doprowadzone do tych obszarów nart, w których są potrzebne. Zastosowane w nartach, widoczne z zewnątrz Tailored Carbon Tips są lekkie, umożliwiają płynne reakcje dziobów przy mniejszym nakładzie siły, a ponadto szybko gromadzą energię. Tym samym skrojone na miarę, karbonowe dzioby wyznaczają nowe standardy w dziedzinie precyzji, bezpośredniej reakcji oraz czerpania radości z aktywnego zjazdu.
3D.GLASS
Konstrukcja 3D.GLASS od Völkl umożliwia dalszą poprawę właściwości jezdnych i stabilności narty, szczególnie w trudnych warunkach śniegowych. W porównaniu z klasyczną konstrukcją z włókna szklanego trójwymiarowe i wielokrotnie złożone warstwy przed i za obszarem wiązań powodują lepsze trzymanie krawędzi i większą sprężystość narty na zakręcie.